دریافت آخرین مطالب در ایمیل شما!

لطفاً ایمیل خود را وارد نمایید:

آموزش وردپرس
خانه / مجله معماری / چرا اینستاگرام باید بخشی از فرایند طراحی معماران باشد؟

چرا اینستاگرام باید بخشی از فرایند طراحی معماران باشد؟

اینستاگرام و معماری

اینستاگرام محبوب ترین و جامع ترین اپلیکیشن دنیاست که در قالب یک شبکه اجتماعی و آلبومی دیجیتال فعالیت می کند. پتانسیل های گسترده و مثبت این برنامه به حدی است که می توان بزرگترین پروژه یا کوچکترین فعالیت را در آن مدیریت کرد. در تعریف کلی اینستاگرام شامل: برنامه، فضای عمومی، آلبوم دیجیتال، نمایه ای جمعی یا میانبری کوچک به بخشی از زندگی خصوصی یک فرد می باشد. اینستاگرام دارای ۶۰۰ میلیون کاربر می باشد که این عدد اهمیت زیادی دارد. بسیاری از مشاغل یا گروه های فرهنگی بخشی از برنامه ریزی های پروژه های خود را در شبکه اینستاگرام مدیریت می کنند. گروه های معماری هم از این مزیت به خوبی استفاده می کنند و حتی برخی از درآمدهای آنها از طریق این کانال امکان پذیر شده است. طبق آمار سایت Archdaily بیش از صدها کمپانی معماری به طور جدی در شبکه اجتماعی اینستاگرام مشغول کار هستند و به طور اختصاصی برای این شبکه نیرو در نظرر گرفته اند. شرکت معماری OMA که با مدیریت رِم کوالهاس پروژه های بزرگی را در جهان به اجرا رسانده، جزء بهترین و باهوش ترین کمپانی های معماری و طراحی به شمار می رود که در شبکه های اجتماعی فعالیت گسترده ای دارند. در ادامه می توانید برخی پروژه های معماری که در شبکه اجتماعی اینستاگرام از بازخورد مثبتی برخوردار بوده اند را مشاهده نمایید.
اینستاگرام و معماری
اینستاگرام و معماری
اینستاگرام و معماری
اینستاگرام و معماری
اینستاگرام و معماری
اینستاگرام و معماری
اینستاگرام و معماری
اینستاگرام و معماری

همچنین ببینید

طراحی داخلی شهر کتاب و خلق یک فضای ماورایی در چین

این کتاب فروشی واقع در جنوب غربی چین و توسط گروه ایکس طراحی شده که …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*